Onsdag

Det här har varit en bra dag, kanske inte så ovanligt eftersom jag verkar ha bra dagar hela tiden. Tror det beror på alla fina söta människor som finns i min omgivning. Thank you for that. Ni är så söta och fina allihopa puss puss puss och jag är jättekärleksfull, japp.

David gjorde hela min dag. Fikade med honom på favoritcafét (String såklart) och det var så härligt och roligt att träffa honom. Känner mig lyckligt lottad som har en vän som David. En sån borde alla ha. Han är verkligen en sån människa som får en på bra humör hur man än mår. Mhm det är så härligt.Vi satt där några timmar och drack allt och jag drack lapsangte, som vanligt. Yummie. Ska nog ta mig en kopp nu faktiskt.

Efter en lång och skakig tunnelbaneresa hem kom jag äntligen hem, instörtandes genom dörren eftersom jag faktiskt inte kissat på hela dagen. Sprang in med både jacka och skor på. När jag hade fått ur mig allt kaffe slängde jag av mig jackan och sparkade av mig skorna och gick upp i köket där det låg ett litet paket och väntade på mig på köksbordet. Jag visste precis vad det var! Det var skivan med ett ganska okänt litet Göteborgband som jag beställde för jättelänge sen och hade gått runt och deppat över att den aldrig kom. Nu gjorde den det. Mmh. Lyssnar på den nu...

Nu blir det yoga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0