Nyttig

Idag har jag varit duktig och druckit massa nyttiga saker. Kamomillte, grönt te, rött te, morotsjuice.. You name it. Jag känner mig så nyttig av grönt te, känns som att jag tappar en sisådär tio kilo för varje klunk. Fast jag vet ju att det inte är sant. Men det skulle vara bra att kunna göra det, visst?

Jag köpte som sagt en yoga-bok idag som jag har kikat lite i nu. Har konstaterat att yoga är mycket jobbigare än man tror och det kräver sjukt mycket balans, något jag inte har.. Men det kommer väl ju mer jag tränar.

Kommentarer
Postat av: cilia

men idag behöver du INTE vara nyttig :D fettisdagen ju

2008-02-05 @ 19:03:43
URL: http://ccilia.blogg.se
Postat av: Linnéaaa

Juuuliiiaa :D
jag sitter på övervåningen, kom hit om du ser detta!

2008-02-06 @ 11:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0