Girls' night in

Sitter och laddar upp med svalnat te och bra musik. Fluffar upp håret med hjälp av plattången lite också. Partyhumöret är på topp, trots att det är mer en myskväll som kommer ske idag.

Kvällens planer är mycket trevliga. Tre små babes kommer hit och äter middag och myser lite. Det blir nice med god mat och lite drinkar. Ingen alkohol kommer dock förekomma. Dels för att mina föräldrar kommer hem lite senare mot kvällen, men också för att jag inte får dricka på 6 veckor pga nytagna piercingar. Det gör tydligen läkningsprocessen längre, eller något sånt. Och det vill jag ju inte!

Nu ska jag fixa det sista, sen ska jag snart bege mig mot busshållplatsen för att hämta mina små raringar. Ha en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0