Work it

Idag har jag gått ungefär 1,6 mil. Jag är så duktig. Men helt slut i kroppen! Vaknade av att jag frös. "Det är minusgrader ute" sa mamma innan hon gick. Tack mamma, du förbättrar mitt morgonhumör såååå mycket. Det var inte minusgrader. Men typ en plusgrad bara. Fixade mig och klädde på mig massa kläder. Påväg till skolan märker jag att mitt busskort är borta. Fan, då får jag gå hela vägen till skolan. Ungefär 1,5 km är det. Frös fan häcken av mig, klockan var typ 8 och det var svinkallt. Kom till skolan en minut innan vi skulle gå. Hade ju friluftsdag idag. Åkte till Danderyd och gick runt någon sjö, 1,4 mil. Kallt som fan! Men tiden går ganska snabbt när man pratar bort den. Kom hem, duschade och kollade på OC. Nu sitter jag här och dricker världens godaste te. Är helt slut i hela kroppen och känner vilken jävla träningsvärk jag kommer få. Fyfan.

Nu ska jag plugga SO. Kul? Inte precis.


Kommentarer
Postat av: cilia

ah, det det låter jättejobbigt. är glad för att jag inte var med :)

2007-10-11 @ 20:18:17
URL: http://ccilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0