Var stolta över mig nu?!

Kollade mitt resultat på engelskaprovet jag hade för några veckor sen, fick 63/66, alltså MVG! Fast det var ett väldigt lätt prov. Men ändå! Nu är jag jätteglad.

Idag har jag inte gjort ett skit. Har försökt plugga men det gick åt helvete, gav upp efter 5 minuter. Sen gick jag hem till Emmy och kollade på en Beck-film, kommer inte ihåg vad den hette.. Något med Gud. Skitbra var den och det faktiskt den första Beck-filmen jag såg, pinsamt! Ska låna några av hennes filmer medan hon är i Thailand.

Aja, nu ska jag sova så jag hinner plugga lite (mycket) imorgon, för efter det ska jag till stan med Debbie och Cecilia och leta skor och lite annat! Sov gott!

Kommentarer
Postat av: Julia

Jag fick 62/66 :D:D:D MVG OCKSÅ ! :D ÄR SHIIITGLAAD

2007-10-29 @ 22:48:17
URL: http://juliakickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0