Today

Har faktiskt haft en väldigt bra dag hitills. Hade hemkunskap första timmen, vi gjorde hamburgare. Dom blev faktiskt helt okej. Det var äckligt att ta i köttfärsen. Trots att jag inte är vegetarian längre är jag nog lite äcklad av kött. Anyway, sen pluggade jag lite svenska och sen åkte jag och Kitty som sagt till idrotten. Vi har fortfarande idrott utomhus, wtf?! Ni anar inte hur kallt det är. Brrrr. Jag har aldrig gillat idrott. Tycker det är onödigt. Det var rätt tråkigt idag, en timme kändes som 2. Aja, åkte tillbaka till skolan och pluggade SO. Fick förresten VG på nåt prov/läxförhör jag hade gjort, grattis till mig!


Kommentarer
Postat av: Kristjana

Det är helt sjukt att vi har idrott utomhus ju. Ååååh. Haha, kött äcklar mig ibland också, trots att det var ett år sen jag slutade vara veggggggi.

2007-10-18 @ 17:52:28
URL: http://superkittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0