Time for changes

Cecilia har skrivit ett jättebra inlägg i sin blogg som stämmer in hur bra som helst på mig. Jag är så trött på det här. Vakna med dåligt humör, skynda sig till skolan, vara i skolan, prata prata prata, åka hem, sitta här, kolla på tv, och ner i sängen igen. Det är riktigt sällan något händer. Känner mig instängd på något sätt. Kan tänka mig att det är ungefär såhär det känns att vara hemmafru. Varje dag är exakt likadan. Det ska ändras. Helst nu direkt. Men jag har feber. Det finns alltid något hinder. Men som tur är har jag en veckas lov framför mig och då jävlar. Det ska bli fest, jag ska träffa nya människor och det här ska ändras. Det måste hända. Mina dagar är så onödiga och fyller ingen funktion alls i mitt liv, i världen, hos någon annan.

Så nu ska jag lägga mig i soffan med te, popcorn och massor av filmer och sova bort febern som jag haft av och till i en vecka. Ha en bra kväll allihopa.

(och förlåt Cecilia om du tycker att jag snodde ditt inlägg eller något, men jag behövde verkligen få ut det här)

Kommentarer
Postat av: Ingeborg

Ojsan! Nejmen tack! Kul att du kikade in, kika gärna tillbaka!

2007-10-26 @ 20:00:58
URL: http://brutalchoklad.blogg.se
Postat av: linnéa

Jag vet hur det kan kännas, man känner så ibland. Men så helt plötsligt händer det jätteroliga saker! jag mådde asdåligt förut och ba döö allt är likadant. men nu händer massa saker. så fortsätt bara med skolan och så! it will come

2007-10-26 @ 21:08:03
URL: http://weakheart.blogg.se
Postat av: linnéa

förstår om du inte förstod 0=)

2007-10-26 @ 21:08:25
URL: http://weakheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0