Take me back

Nu har söta Julia fixat min design och jag är jättenöjd! Tack Julia.

Jag sitter och kollar på massa gamla bilder från i somras och jag saknar allting jättemycket. Peace & Love-festivalen, Öland, skärgården, åhh alltså... Det var faktiskt en väldigt bra sommar men jag hoppas nästa blir bättre. Då blir det massa festivaler och massa annat kul.
Kanske laddar upp bilderna här sen. Men nu ska jag duscha, fixa mig och gå till Malin.

Vad händer ikväll då för allihopa? Själv har jag ingen aning. Kanske letar upp en fest eller något. Underbart med höstlov alltså.

Kommentarer
Postat av: Julia

varsågod Julia :)
åh, myys. älskar sommar

2007-10-28 @ 11:07:55
URL: http://juliakickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0