Sunday morning breakup

Var och shoppade några timmar idag. Eller ja, "shoppade". Hittade faktiskt inget som var värt att köpa.. Eller jo, jag hittade en väldigt fin kofta på Whyred.. Men det kändes lite onödigt att lägga 400 kr på den, eftersom jag har en nästan exakt likadan. Hittade även en tröja från Koola Anna som var skitsnygg, billig också. Men när jag provade den var den typ 5 cm för kort i armarna... Inte bra. Dessutom har jag letat efter ett par nya skor. Hittade inte ett skit. Så allt jag köpte var en Cosmo. Hm.

Ikväll måste jag plugga till matteprovet imorgon. Fan, jag orkar inte. Jag vill inte. Har sån jävla ångest. Skolan går verkligen åt helvete, jag kan inte koncentrera mig alls längre. Någon som har nåt bra tips hur man ska göra för att kunna koncentrera sig? Jag har alltid haft svårt för det, men inte såhär mycket. Usch.

Jag har varit på dåligt humör hela veckan. Och jag är det fortfarande. Hm. Får väl hoppas för alla i min omgivnings skull att jag mår bättre och är lite gladare den här veckan.


Kommentarer
Postat av: olan

lyssna på ipod högt så att ljudet där i är allt du hör, då kan du inte bli störd av omgivningen. sitt själv och jobba helt tyst är också bra :)

2007-10-14 @ 14:36:26
URL: http://hingst.blogg.se
Postat av: cess

KÄKA SKIT MYCKET FRUKOST!
serri. har också massa problem med koncentrationen, men sen! jag äter gröt, fil, macka! allt och så blir man fett pigg och hjärnan vaknar typ. låter klyschigt eftersom att ALLA säger det hela tiden och lalla. men verkligen värt att prova! :) puss tjejen min

2007-10-14 @ 14:39:10
Postat av: Kristjana

Musik och sitt ensam! :) Typ som Olivia skrev alltså, hehe.

2007-10-14 @ 14:55:30
URL: http://superkittie.blogg.se
Postat av: linnet

cecilias komentar

2007-10-15 @ 07:09:59
URL: http://laaaajn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0