Snyftsnyft

Oj vad snabbt tiden går... När jag kom hem kollade jag på 3 avsnitt av OC på raken, var verkligen jättetrött och orkade inte resa mig ur soffan. Nu har jag bara ett avsnitt kvar på säsong 2. Har sett det förut, för länge sen, men vågar knappt kolla eftersom jag inte vill att den ska ta slut eftersom 2an är min favoritsäsong.. Haha, snyft. Jag börjar gråta så lätt när jag ser tv-serier, framförallt OC! Kommer ihåg att det sista avsnittet på andra säsongen var det första avsnittet någonsin jag såg av OC, och det kom faktiskt lite tårar, trots att jag aldrig hade sett det förut. Hm. Men det avsnittet är faktiskt otroligt sorgligt...

Nu blir det dusch och plugg, och om en timme sitter jag i soffan och kollar på DH med mina två bästa kompisar, Ben och Jerry.. haha.

Tjillevippen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0