Sjukhuset

Det gick bra på sjukhuset, tror jag. Det var läskigt att sitta i väntrummet. Satt där nästan en halvtimme. Sen fick jag göra massa olika prover, blodprov och massa mer. Jag höll på att spy när läkaren stoppade den där pinnen i munnen på mig, ni vet den där man har när man kollar halsen. Fick ta tempen och det visade sig att jag har feber så jag kan inte träffa Olivia imorgon. Fan! Vi får träffas så fort jag blir frisk gumman.

Jag fick inget plugg gjort idag heller. Halva lovet har gått och jag har inte gjort ett skit, trots att läxorna jag har är ungefär lika mycket jag har gjort den här terminen. Hur ska jag klara det på några dagar? Hm. Borde nog verkligen sätta igång imorgon. Fast så tänker jag hela tiden. Det är något som distraherar mig, jag är sjukt okoncentrerad. Usch. Jag måste plugga, wish me luck.

Nu ska jag sova bort febern. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0