Sick, suck.

Vad är det här? På kvällarna, nätterna och morgnarna mår jag hur pissigt som helst. Imorse vägrade jag nästan gå till skolan, men var tvungen eftersom jag skulle få nån betygsbedömning i svenska. Och en i matte, som jag inte fick. Men så fort jag klädde på mig och började fixa mig mådde jag hur bra som helst, hela dagen. Kom hem, pluggade med Kitty några timmar. Eller ja, vi pratade mest. För nån timme sen skjutsade jag och pappa hem henne, och på vägen hem började jag må skit. Fick samma feber och illamående som jag hade igårkväll och imorse. Det blir värre och värre. Men jag MÅSTE gå till skolan imorgon, har ett superviktigt prov som typ avgör hela mitt SO-betyg den här terminen.

Jag måste sova. Allt snurrar. Hoppas ni mår bättre än mig idag.

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Usch då, krya på dig bebis

2007-10-25 @ 21:32:00
URL: http://superkittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0