Save your day

Har blivit helt besatt av housemusik och blev hur glad som helst när jag någonstans hittade en houseremixlåt eller vad man ska kalla det, som är 30 minuter lång. House är det bästa som finns när man ska plugga. Och det behöver jag verkligen just nu. Måste plugga om franska revolutionen. Det går åt helvete. Sitter här med en stor kopp te och fryser ihjäl. Te med mjölk. Har inte haft mjölk i te på flera år. Hällde i det för att jag inte har lust med att bränna tungan mer än vad jag gjort idag. Drack 3 koppar kaffe på en timme i skolan idag. Jag var trött. Det var gott. Om vi bortsett från den vidriga eftersmaken som satt kvar lite för länge. Usch.

Idag åkte jag och shoppade med mina 2 äldsta kompisar. Den ena har jag känt i 10 år, den andra i 8 år. Helt sjukt vad länge man kan vara vänner utan att tröttna. Jag har alltid lika roligt med dem. Köpte inte så mycket. En t-shirt och lite smink bara. Har faktiskt börjat lära mig att spara mina pengar nu. Det är jag väldigt stolt över.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0