Release me

Pluggandet går åt helvete, rent sagt. Säger man ens så? Rent sagt?

Jag borde börja träna. Eller borde och borde, jag måste börja träna. Jag har Sveriges sämsta kondition. Eller nja, riktigt så illa är det väl inte än. Blev lite sugen på att träna när min träningsnarkoman till kompis började snacka om nåt lyckorus man fick av att träna, nåt om endorfiner. Sedan sa han att han skulle bjuda mig på pizza. Hm. Dubbelmoral? Eller inte direkt, men nästan. Pizza och träning går väl inte jättebra ihop kanske.

Vad gör jag här egentligen?! Jag måste ju plugga skiten ur mig. SO-läxa tills imorgon. Plus läxförhör som jag inte kan någonting om. Och sen ska jag göra ett matteprov också, som tydligen ska vara jättesvårt. Jättekul, verkligen. På måndag blir det ett till matteprov. På onsdag är det engelskaprov, och veckan efter är det SO-prov.

Ibland önskar jag att jag inte gick i skolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0