Love is gone

Fattar inte varför jag gillar att byta namn osv. Har bytt msn typ 5 gånger utan anledning, och jag har säkert haft 5 olika bloggar också. Men den här gången bytte jag blogg eftersom den gamla bloggens namn var omöjligt att komma ihåg, till och med för mig. Sen hade jag ju en blogg innan den också, som det blev nåt problem med så att det inte gick att logga in på den längre, fan vad jag saknar den. Det var typ världens bästa namn på den. Men nu kommer jag nog ha kvar den här ett långt tag i alla fall!

(och ja, den är döpt efter Love is gone - David Guetta)

Kommentarer
Postat av: malin

haha , det var skit svårt att komm ihåg :)
puss!

2007-10-08 @ 11:44:47
URL: http://gata.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0