Kvällen

Ni anar inte hur jävla skönt det var att bada. Låg där nästan en timme och bara njöt att få ta det lungt. Ihh. Var så trött att jag nästan somnade. Haha. När jag gick upp ur badet satte jag mig och kollade på OC och åt Ben & Jerry's. Ovanligt? Onyttigt. Men det lär inte bli någon mer Ben & Jerry's för mig än på ett tag eftersom min favoritsmak är slut på konsum dit jag alltid går, den som är närmast alltså. Och ja, jag säger fortfarande konsum. Jag vet att dom bytte namn till coop för typ 10 år sen. Det skiter jag i, jag tänker inte säga coop, det är ju Marissa Cooper. Haha.

Nu har jag precis proppat min iPod full med massa Lasse Lindh och ska gå och lägga mig. Har börjat lyssna på musik när jag somnar, det är helt underbart att vakna mitt i natten av att iPoden fortfarande är på och att någon sjunger för mig, inatt var det Lars Winnerbäck och nu blir det Lasse Lindh. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0