Konfirmation

Den här dagen har varit sjukt seg! Skolan kändes som typ 10 timmar. Var lite orolig att jag skulle ha migrän idag igen, hade det igår. Inte kul. Men jag slapp det faktiskt! Dock mådde jag inte så bra när jag kom hem. Ville bara ligga hemma och sova. Men jag var tvungen att åka till mitt första konfamöte, suck. Förstår inte varför jag gör det. Jag tror inte på gud och jag tror inte att jag kommer börja göra det heller. Äh. Alla säger att det är roligt. Och man får ju massa presenter också, hihi. Och min konfirmation är lite mindre än en månad innan min födelsedag, så det blir i stort sett två födelsedagar på en månad... Hehehe, sweet. Ska nog börja planera önskelistan redan nu...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0