It's not the first time I hurt you, but it's the last time

Nu sitter jag i skolan och har precis överlevt en jobbig svenska-lektion. Själva lektionen var det väl inget större fel på, men jag blev så irriterad på en viss person. Alla som går i min skola vet nog vem det är. Haha. Skulle nästan göra vad som helst för att få vara ledig typ en vecka. Eller några dagar. Fast snart är det ju höstlov i alla fall.. Typ 3 veckor kvar. Satan vad skönt. Ska spara massa pengar och åka nånstans och shoppa jättejättemycket då. Hihi. Ikväll när jag kommer hem ska jag nätshoppa massor, tror jag. Funderar på att köpa en ny mobil... I så fall blir det nog den där Motorola razr v3, eller vad den nu heter. Ni vet den där jättetunna Motorolan som typ alla har i Djävulen bär Prada? Den i svart. Mjau. Ska också kolla lite kläder på favorithemsidorna topshop.com, asos.com (tips!!! skitsnygga kläder och nytt nästan hela tiden), zoovillage.com och ginatricot.se.

Nu ska jag skriva färdigt en intervju i engelska, annars kommer jag nog aldrig få gå härifrån.

Vi hörs ikväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0