Ingen vind kan blåsa omkull oss nu

Jättestressig dag. Har massor att göra. Och ändå sitter jag här och får inget gjort. Hm.. Jag måste plugga. Massor. Och städa mitt rum, och rensa min garderob. Och så ska jag baka en kladdkaka och göra iordning fika tills mamma kommer hem, haha. Är desperat efter en ny mobil så nu börjar operation fjäsk haha! Tycker faktiskt att jag förtjänar en ny mobil, har ju stått ut med den jag har sen i januari. Usch.

Nu är det bara 5 dagar kvar tills höstlovet börjar! Då blir det paaarty! Hela veckan. Och vi får hoppas att jag inte får någon hemläxa över lovet. Det vore ju för jävligt. Nu ska jag ha roligt. Veckan efter blir också party, fast med skola på dagarna. Det blir Timo Räisänen x2 och på lördagen ska jag förmodligen se Kaiser Chiefs med Dan. Kommer bli great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0