In school

Hejhej! Sitter i skolan och har precis haft hemkunskap. Hela jag luktar mat. Uhh. Vi gjorde hamburgare, det var helt okej, men jag mår illa av att jag fortfarande luktar. Snart ska jag och Kristjana åka till idrotten, hoppas det blir kul. Och inte kallt. Höll på att frysa ihjäl när jag skulle till skolan imorse, särskilt om händerna... Usch.

Jag längtar till skolan är slut, för jag är astrött har jättejättejätteont i huvudet. Ska sova direkt när jag kommer hem. Det blev inte mycket sömn inatt. Bråkade med en viss person igårkväll, det var ganska jobbigt. Inget större bråk men endå. Jag nämnde det i något inlägg igår, att jag inte klarar av när någon är arg på mig. Först blir jag också arg, sen blir jag bara ledsen och säger förlåt. Då är det oftast för sent eftersom jag har skällt ut personen som blev arg på mig först. Hm. Agressionsproblem? Jag tror faktiskt att jag har det. Inte på grund av det här, men helt ärligt så tror jag att jag har det. Usch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0