Hung it up and dance with me

Har värsta skrivtorkan. Typ 500 känslor väntar på att bli utsläppta men jag får inte fram några ord?! Hm. Fast när de väl kommer fram kommer de inte komma fram här. Så det behöver ni inte vänta er. Men jag blir så j-vla frustrerad. Uhhhhh.

Kvällen var mys, var hos emmy och kollade på Freaky Friday, åt Ben & Jerry's och drack varm oboy. Supermysigt! Höll dock på att frysa ihjäl när jag skulle hem. Det är ju typ vinter nu! Förutom att det inte har kommit någon snö. Det enda bra med vintern är julen. Juste, önskelista var det ja. Bra att jag påminde mig själv. Eh. 

Jag borde sova nu, både för min egen och alla andras skull. Har gått omkring som en zombie hela veckan och knappt kunnat tänka nånting alls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0