Höstplaner, typ

Förlåt, jag är sämst på att uppdatera! Vet att jag tappar besökare, men det ska bättras direkt så sluta inte! Det har varit sjukt mycket med skolan idag, igår och förra veckan. Usch. Och imorgon blir det prov i engelska... Fast det gör inget, jag gillar faktiskt engelska! Jag tänker satsa jättemycket på att få bra betyg den här terminen, har hört att det är viktigt att få bra betyg första terminen i åttan, det är grundläggande eftersom det är första gången man får betyg. Tror jag. Det var det någon som sa i alla fall. Så jag tänker prioritera skolan ganska mycket nu. Men jag ska även anstränga mig mer i bloggen. Hm. Hur ska det gå då? Aja. Det löser sig säkert. Ni kommer få en bättre blogg av mig. Det lovar jag, tror jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0