Hårfärg?

Usch vilken hemsk utväxt jag har. Och min nuvarande hårfärg är inte heller mycket att hänga i julgranen. Försökte bli blond från jättejättemörkbrun färgning. Resultat: dyrt och misslyckat. Det är typ gult/brunt/orange. Låter inte så fint nej. Ibland undrar jag vad jag tänker med, blondin liksom? Jag tänkte bli kritvitblond men det skulle varit ett helvete med utväxten, för jag har ganska mörkt hår naturligt. Nästa gång jag går till frisören blir det färgning. Brun den här gången! Tänkte typ såhär, efter som det är ganska likt min naturliga hårfärg. Ganska. Det kommer i alla fall inte bli så jobbig utväxt på den. Vad tycker ni? Ska jag färga så? 

Nu ska jag platta färdigt håret, dricka upp mitt te och gå och lägga mig. Ska upp ganska tidigt imorgon. Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Ditt hår är ju jättefint! :)

2007-10-20 @ 09:38:58
URL: http://superkittie.blogg.se
Postat av: Helena

Godmorgon! Du var nog den enda hitills som tyckt det. Jag tycker nog också att det var bättre förut!Hoppas att du får en jättefin lördag!

2007-10-20 @ 09:47:18
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0