Goodbye

Det här lovet skulle bli skitkul och det skulle hända massa grejer. Festa, träffa folk, osv osv. Hur ska det gå till när alla åker bort? En åker imorgon, en på onsdag och två på torsdag. Buäh.

Idag träffade jag som sagt min före detta bästa kompis och det var jättetrevligt. Vi gick på en långpromenad och pratade jättelänge om allt möjligt. Supermysigt! Det är verkligen höst nu. Löven föll som regn och det knastrade jättemycket när man gick på dom torra löven. Jag hoppas att det blir vinter snart, och jul. Aja, sen gick jag hem en stund och kollade på reprisen av Desperate Housewives trots att jag redan sett det avsnittet. Sen var jag och shoppade ett tag medans mamma var på gymmet. Köpte en tröja och lite underkläder. Drack en islatte på Wayne's också. Mums. Nu ska jag duscha och plugga en liten stund, innan jag ska ut med Emmy.

Till David, Emmy, Cecilia och Olivia; jag kommer sakna er. Hoppas ni får det bra på alla ställen ni ska till!

Kommentarer
Postat av: olan

gay. du är bäst

2007-10-29 @ 19:25:47
URL: http://popolan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0