Friday I'm in love

Sitter i skolan, har egentligen lunch fram tills kvart i 12, alla har dragit till konsum men jag orkar inte. Det är för kallt ute. Jobbar med svenska, är nästan klar med min tidning. Svenska är mitt favoritämne och jag SKA ha mvg den här terminen. Ligger på vg nu.

Snart är det helg och jag har ingen aning om vad jag ska göra. Jag kommer antagligen ligga hemma och plugga och kolla på OC. Det är väl vad jag brukar göra när jag är ledig. Men jag vill hitta på något i helgen. Åka och shoppa. Behöver skor. Och kläder. Och pengar... Haha. Vad ska ni göra i helgen?

Kommentarer
Postat av: cecilia

åke till kista/stan med mamma och shoppa! eller hehe inte ska köpa några tjocktröjor, nån cardigan, skor, halsduk, vantar och sånt nödvänigt och plugga såklart :)
puss

2007-10-19 @ 15:16:02
URL: http://reparty.blogg.se
Postat av: Kristjana

Jag ska typ inte göra nåt. Plugga och kanske något mer!
Jamen gud, klart du ska ha MVG i svenska. Du är skitduktig ju!

2007-10-19 @ 18:27:38
URL: http://superkittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0