Food

Idag var jag inte hungrig på hela dagen. Jag äter bara när jag är hungrig, och när jag väl är riktigt hungrig så är det bråttom, för då är det nästan så att jag svimmar. Plus att mitt humör sjunker helt sjukt mycket... När jag kom hem och skulle äta fanns det typ ingenting att äta. Brödet var slut och jag orkade inte laga mat. Blev sjukt sur. Slutade med att jag drack en kopp te istället. Alltså: ingen mat på hela dagen hittils. Hm. Kanske inte så konstigt att jag har ont i huvudet, är skitsur och mår illa? Nu blir det mat! Hihi.

Kommentarer
Postat av: paulina mikaéla

Oj. Låter inte bra. Bra att du bara äter när du é hungrig men gå inte en hel dag utan mat.

Din mage ställer om sig helt och bråkar med dig sen, haha :)

2007-10-17 @ 18:23:14
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0