Feber och mys

Skolan var seeeeeg idag igen. Hade feber, tror jag, och ville bara gå hem. Först satt jag och typ skakade för att det var så kallt! Herregud kan dom inte använda elementen i skolan? Sen efter lunchen blev jag varm. Jättevarm. Är det sant att man blir varm om man äter?

Hela jag ser ut som en katastrof idag. USCH! Vaknade en halvtimme innan jag skulle gå till bussen. Mitt hår är torrt, fett (ja, det är både torrt och fett) och lockigt, hann inte platta det imorse. Och jag har knappt något smink. Och en osminkad mig är ingen trevlig syn ska jag säga er.

Jag skulle ju åka till stan idag med mina bruds. Men jag orkade inte. Vill bara sova. Så det är vad jag ska göra. Först en lång lång lång varm dusch och tvätta håret noooooga. Sen laga någon mat, göra varm choklad och tända rökelser. Och lägga mig i en nybäddad säng.. Och lyssna på nya Mando Diao skivan som jag fick hem idag! Känns som det här kommer bli en bra kväll. Ska ringa mamma och be henne köpa Ben & Jerry's också. Mjau. Hur ska ni spendera eran kväll?

Kommentarer
Postat av: Helena

Tack vad snällt av dig. Jag vet inte jobbar heltid och håller på med bloggen på kvällarna och lite på dagarna också, men det tar mycket tid. Därför är det jättetråkigt att få taskiga kommentarer när man försöker göra en bra blogg.Ha en bra kväll!

2007-10-24 @ 15:47:56
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0