Cash

Jag är fortfarande ganska desperat efter pengar, och fortfarande arg på att åldersgränsen är 15 på att få jobba. Men! Idag kom jag på hur jag ska kunna tjäna cash, eller ja, lite i alla fall. Tänkte jag skulle hjälpa min kära mor hemma litegrann varje dag, och få betalt för det, typ diska och tvätta osv. Det gick hon med på, att betala mig alltså. För det är ju ändå på tiden att jag lär mig hur man gör. Hur skulle det gå sen när jag flyttar hemifrån om några år om jag inte kan sätta på en tvättmaskin? Köpa nya kläder så fort något blir smutsigt? Fast det låter ju faktiskt ganska lockande...

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Hahah, jag vet inte heller hur man tvättar!

2007-10-16 @ 19:11:37
URL: http://superkittie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0