Arg

Sitter och försöker plugga matte. Det går inte. Jag kan inte tänka. Det är inte så att jag är distraherad av något, inte för tillfället i alla fall. Men det här är för svårt. Helt jävla omöjligt är det. Vad hände? Jag brukade ju vara jättebra på matte. Och nu har jag fått göra om en grej 3 gånger eftersom min lärare inte blev nöjd. "Jag vet att du kan bättre än såhär". NEJ DET KAN JAG INTE FÖR I HELVETE!!! Förlåt. Men allvarligt. Jag anstränger mig verkligen. Och allt jag får är "ett svagt g, men om du vill höja dig till g eller vg får du göra om det här över lovet". Och jag är tvungen, eftersom jag vill ha högre än G-. Men jag känner mig så pressad. Och inte blir det bättre av att mina föräldrar tjatar på mig varje dag, hela tiden, att jag måste plugga. Yada yada yada. Jag pluggade så in i helvete mycket bättre när de inte tjatade och pressade mig hela tiden. Jag kan inte plugga på beställning. Jag pluggar när jag vill. Take it or leave it, gillar ni det inte får ni ta till piskan.

Fast jag ska plugga mer. I alla fall försöka.

Kommentarer
Postat av: cecilia

come again baby!
du klara av det, gör nåt superenkelt bara som du verkligen motiverar och typ sånt.
hatar eva hon är en riktig bitch jävel. älskar dig

2007-10-29 @ 12:44:30
URL: http://reparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0