"Allt kommer till den som vågar vara rädd, vågar du vara rädd?"

Jag är rädd. Helt jävla livrädd. Jag ska till sjukhuset ikväll. Fattar ni? Jag ska till sjukhuset ikväll. Jag ska testa om mina knölar i halsen är farliga. Tänk om det är farligt? Tänk om jag har värsta sjukdomen? Tänk om jag ska dö? Okej, dö ska jag nog inte. Men.. hjälp. Usch. Jag vill inte. Jag hatar sjukhus. Men jag vill veta vad det är. HJÄLP

Cess, om du läser det här: jag kan inte träffa dig ikväll men det fattar du säkert. <3

Kommentarer
Postat av: Kristjana

Åh, är det lymfkörtlar? Har också massa såna, och har varit hos farbror doktorn och kollat dem. Lycka till sötis!

2007-10-31 @ 16:03:13
URL: http://superkittie.blogg.se
Postat av: linnéa

sjukhus kan vara trevliga. om personalen är det. du vet varför jag var på sjukhuset sist och jag var livrädd .. men det gick bra för jag hade en snäll doktor. det kommer gå finfint honey

2007-10-31 @ 17:09:40
URL: http://weakheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0