Yes, I'm young, but I ain't giving a fuck

Har precis fikat hos världens bästa mormor som har kommit hem från sjukhuset. Bra, bättre, mormor.

Nya bilen som vi beställde för några veckor sen kom idag. Den är fin, mamma och pappa lyckades bra trots att jag inte var med och valde. Haha. Ikväll blir det en liten åktur i den när vi ska åka och köpa thaimat som jag har suktat efter i flera veckor. Mmmh.

Tror jag har glömt att skriva att jag har gjort en extreme makeover. Eller.. nja, inte hela jag. Bara mitt hår. Nu är det mörkbrunt med snedlugg och hur fint som helst. Tycker jag. Och ni anar inte vilken jävla självförtroendekick jag har fått av mitt nya hår..

Kommentarer
Postat av: Kitty

Ditt hår är snyggast!

2007-11-30 @ 18:44:40
URL: http://ninelifes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0