Without you

Vad är det för jävla humörsvängningar jag har? Nyss var jag hur glad som helst, jättesprattlig och fnittrig osv osv. Sen satte jag på en sorglig låt och blev ledsen. Att det ska ändras så snabbt? Hm. Without you - Timo Räisänen lyssnar jag på nu. Det är en cover på en Mariah Carey låt, tror jag? Men Timo gör den så jävla fint så man vill bara gråta. Låttexten, Timos röst.. Jag får gåshud. Och tårar i ögonen. Är de av lycka eller sorg? Ingen vet. Inte ens jag.

I CAN'T LIIIIIIIIVE IF LIVING IS WITHOUT YOOOOU
Tack, det där kändes bra..

Kommentarer
Postat av: linnéa

ja, annars skulle jag väl inte skriva det?

2007-11-04 @ 18:13:55
URL: http://weakheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0