this december we will be young

Snart är det jul. Eller ja.. typ 1,5 månad kvar. Men det kommer gå fort. Sitter och skriver en önskelista trots att jag aldrig får något från den. Men jag gillar att skriva önskelistor. Det ger julstämning, haha. Julen är den bästa tiden på året tycker jag. Fast sommaren kommer väldigt tätt efter.

Men den värsta tiden på året är hösten. Nu alltså. Alla i min omgivning mår dåligt just nu, även jag. De senaste dagarna har varit helt okej, men fortfarande inte bra. Förutom onsdag-, torsdag- och fredagkvällen. Glädjen sitter fortfarande kvar litegrann.

Jag brukar må dåligt på hösten, många brukar göra det. Och snart är hösten slut. Om den inte redan är det? Snart kommer det ljusa tillbaka. Jag hoppas det, i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0