the drug of my choice

Min mamma firar namnsdagar rätt stort. Jag brukar alltid få presenter och sånt på mina namnsdagar, tur för mig att jag har namnsdag 3 gånger om året! Idag är det mamma själv som har namnsdag, det firar hon genom att laga värsta middagen. Vet inte riktigt vad det är för något, men gott luktar det. Mmh.

Har köpt den där klänningen som jag tjatade om i mina senaste inlägg. Gud vad fin den är, vill ha på mig den hela livet. Eller nja.. Men endå. Fin är den. Och jag hoppas att jag får tillfälle att använda den snart!
Tänkte som sagt köpa et skitfint linne på jc också, men den fanns i alla storlekar utom min. Suck. Fast kanske tur egentligen, nu har jag ju massa pengar?

"du är underbar"
"nä, du är. vi kan vara underbara tillsammans."
all i think about is you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0