The coffee is never strong enough

Jag har jättemycket saker inom mig men jag får inte ut orden så det blir inte så mycket inlägg just nu. Gör inte så mycket för tillfället. Har suttit och lyssnat på musik nästan hela dagen. Samma band hela tiden; Roenik. Nu sitter jag och rensar min iPod på gammal musik. Det är roligt.

Men satan vad jag stör mig på att vilja skriva massa grejer men inte få fram det. Äckligt jävla frustrerande är det. Kanske beror det på att jag inte sovit ut på riktigt länge? Kanske. Jag har nämligen inte sovit mer än 3-4 per natt sen i.. hm. Tisdags? Men ni fattar. Jag är trött. Jag är alltid trött. Har blivit så van att jag inte känner något behov av att gå och lägga mig. Fast jag måste väl. Imorgon ska jag plugga. Säger vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0