the beating won't seem this hard

Gick nyss promenad med Emmy som äntligen kommit hem från Thailand, helvete vad jag har saknat henne. Det var kallt som satan ute, mest om fötterna för jag hade mina nya skor på mig. De är väldigt tunna.. Typ sommarskor. Men jag överlevde hela förra vintern i converse så det ska väl gå bra.

Jag borde plugga. Jag ska plugga. Nej, jag borde plugga. Lika bra att vara ärlig, för jag vet att det inte kommer bli bra. Jag kan inte tänka. Jag vill men det går inte. Jag hoppas att det här är tillfälligt? Jag behöver inte mer problem, det räcker som det är.

Kommentarer
Postat av: Minna

Lycka till med pluggnadet

2007-11-11 @ 18:56:14
URL: http://puuccii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0