Talk

Imorgon kommer jag inte få något alls gjort i skolan, det kommer bara vara prat hela tiden. Först med min lärare, sen ska jag till den där jävla matrådgivaren, och sen i slutet på dagen är det tjejgrupp. Det längtar jag till, det brukar vara roligt. Skönt att få prata av sig. OCH PÅ KVÄLLEN ÄR DET TIMO RÄISÄNEN!

Idag har jag haft konfaträff, det var roligt. Min ledare är snygg. Fast han påminner om en person som jag inte vill bli påmind om just nu.. Vi gjorde nån grej där man skulle vara två och två och rita av varandra med "fel" hand utan att kolla på pappret, haha. Jag var med honom en av gångerna.. Och herregud. Vilka ögon.. Så jävla lik honom. Och dom där tatuerade, vältränade armarna.
NEJ. SLUTA.
Jag vill inte. Jag kan inte. Jag SKA inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0