sur

Jag var på jättebra humör för någon timme sen. Satt och lyssnade på Timo, sjöng, skämtade på msn med en vän, osv. Det var roligt. Jag drack julmust också. Jag älskar julmust, fast mest på julen. Jag drack julmust i somras, det var inget vidare faktiskt. Men nu har det snöat så nu är det okej att dricka det. Aja. Jag var som sagt glad men nu är mitt bra humör som bortblåst. Usch. Så jävla trött på att jag aldrig kan koncentrera mig och plugga. Tror seriöst att jag har koncentrationssvårigheter. För jag har aldrig kunnar koncentrera mig bra i hela mitt liv. Hm. Det kanske hjälper om man sover mer. För jag sover knappt alls. Så nu ska jag sova. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: linnéa

HAHA, satt vi och skämtade och båda drack julmust!? puss bara, puss

2007-11-04 @ 10:37:12
URL: http://weakheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0