sur och lat, mm

Den här dagen har varit.. jag vet inte riktigt. Var på ganska dåligt humör i skolan. Orkade inte hålla humöret uppe just idag. Förlåt alla.. Jag vet att jag är jättedryg när jag är ledsen. Ska skärpa mig, typ. Jag mår ju inte heller bra av att vara ledsen. Efter skolan åkte jag i alla fall till söder för att träffa David, och tur var väl det för han lyckades faktiskt få mig på bra humör. Han gav mig fina kent-pins också. Hihi. Så nu är jag faktiskt på bra humör, trots allt!

Jag är jättetrött och ska sova om ett litet tag. Men. Jag har precis tvättat håret, och då är det lockigt. Så in i... Ja. Och jag tror inte ni fattar hur illa det är. Förmodligen kommer jag inte vakna i tid imorgon, för det gör jag aldrig, och då kommer jag gå till skolan med lockigt hår. Tyvärr. Men jag får skylla mig själv att jag är lat!

roenikroenikroenik

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0