Stressad

Imorgon börjar den sista veckan innan terminsbetygen sätts. Nästa vecka är det prao och veckan efter slutar vi. Och jag har så mycket att göra den här veckan.. Så jag kommer stressa sönder mig totalt och bli alldeles konstig. Tur att det bara är en vecka. Och när jag säger att jag har mycket att göra, då är det sjukt mycket att göra och jag överdriver inte alls. Jag fattar typ 10% av det jag ska göra. Kulkul. Räknar med lite sömn och mycket kaffe de närmaste dagarna. Eh. Hehe.

we should take our pants off

Kommentarer
Postat av: cilia

åh alltså jag är också fett stressad inför det :(

2007-11-25 @ 19:55:53
URL: http://ccilia.blogg.se
Postat av: malin

är också stressad :/

2007-11-25 @ 22:29:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0