Skoltrött.

det gör så ont att något så nära kan vara så långt bort

Har ni märkt hur djup jag har blivit? Eh.. Nja. Kanske inte. Men jag skriver ju mer om mina känslor än vad jag har gjort tidigare. Kanske beror det på att jag har varit glad. Och man skriver nog inte lika mycket om sina känslor när man är glad.

Skolan tar kol på mig, som vanligt. Om 8 dagar sätts betygen. Så det är tydligen nu man ska anstränga sig lite extra. Tror ni jag orkar? Det tror inte jag. Jag är redan för trött. Och det är inte som att vi slutar om 8 dagar. Nej, sen är det prao (som visserligen kommer bli roligt, hoppas jag) och sen är det en vecka till. Sen är det avslutning. Så det är.. exakt en månad kvar. 19 december slutar skolan, och holy crap vad skönt det ska bli.

December - Niels Nankler


Kommentarer
Postat av: fanny

satsa inte för mkt på betygen i åttan för det är jättesvårt att hålla dom sen. mycket lättare att höja sig i nian!

2007-11-20 @ 08:20:34
Postat av: malin

måste verkligen redovisa!
längtar till jullovet :D

2007-11-20 @ 15:59:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0