set me free, please kill me

Dagen var helt okej idag också. Fick ganska mycket gjort i skolan trots att jag tänkte på annat hela tiden.. Jag är glad att tankarna inte stör mig lika mycket längre trots att de är där hela tiden. Det är skönt. Efter skolan åkte jag till söder och fikade med Andrea, det var jättemysigt. Andrea är skitgullig, jätteglad och trevlig hela tiden, och sprallig liksom, så glädjen bara smittar av sig. Såna borde det finnas fler av! Sen köpte jag en latte på seveneleven och åkte hem. Råkade spilla latte över hela min jacka, jävla klant. Haha. Kissade nästan på mig på bussen hem. Och sen kunde jag inte springa från busshållplatsen för det var ju halt som satan. Så det var jobbigt. Usch usch. Vad fan snackar jag om nu?

En person har chockat mig som fan idag. Bra eller dåligt? Vet inte. Den som lever får se, eh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0