n

bara du

Jag har varit på Timo Räisänen tre dagar i rad nu, första dagen i onsdags och sista igår. Känns förjävligt att det är över, för det här var ju räddningen efter att ha haft några riktigt kassa veckor. Vad händer nu liksom? Äh, jag får ångest bara jag tänker på skiten. Fyfan.

Idag har jag shoppat! Det var roligt. Köpte en jacka, två koftor, ett par skor och säkert nåt mer jag har glömt. Köpte te också men det kanske inte är så intressant. Inget är intressant i min blogg har jag märkt. Hm. Fast det är gulligt att ni läser.

Kommentarer
Postat av: olan

din blogg är inte världens intressantaste men jag läser den konstant ändå :D bara för att den är rolig att läsa på något sätt ändå. hihi puss

2007-11-10 @ 20:15:41
URL: http://popolan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0