mr saturday

Den här dagen har varit väldigt bra. Vaknade av ett litet pling imorse, det var Cecilia som skrev att hon var vaken. Gick upp, åt och kollade på OC innan jag åkte. 
Vi gick till Beyond Retro och letade efter ett par skor till mig. Hittade ett par jättefina skinnstövlar, fast inte riktigt skinn såklart. Var lite osäker på om jag skulle köpa dem så jag hängde undan dem och så gick vi till götgatan. Söta lilla Cessen köpte en stor vaniljlatte till mig på Waynes Coffee (stavning?) som var jättejättegod. Första gången jag fikade där faktiskt.
Sen gick vi runt i lite mysiga affärer på götgatan, provade massa klänningar på American Apparel som kanske ska köpas snart! Hittade en väldigt fin mössa på Monki fast jag sket i att köpa den. Snart är det jul och då kommer min plånbok tömmas, eh. Inte jättebra. Fast nu vet jag precis vad jag ska köpa till Cess.

Glömde en sak! Vi gick på auditionen för "i taket lyser stjärnorna". Tror inte det gick så bra, inte för mig i alla fall. Jag menar, jag har aldrig spelat teater i hela mitt liv. Och själva tagningen gick väl inte jättebra heller. Eller jag vet inte. Tror verkligen inte att de kommer tycka att jag var så himla speciell.

Nu ska jag göra en stor kopp te och lägga mig i soffan och kolla på OC. 21.30 ska jag se någon film som jag inte kommer ihåg vad den heter. Puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0