måndag

Idag snöar det och om en kvart ska jag ta mig till skolan. Värsta julstämningen.. Lyssnar på "December" med min käraste Niels Nankler... Älskar låten, älskar honom. Förra veckan var bäst, så jävla underbar. Och så himla mysigt att träffa massa nytt folk! Imorgon ska jag fika med Andrea, som jag träffade på Timo. Kommer bli skitmysigt!

Dagens outfit: svarta stuprör från cheap monday, vitt linne, vit t-shirt från bikbok, grå kofta från h&m, timo räisänen-trosor (!), rosa/svart bh.
Dagens låt: worlds collide - niels nankler
Dagens dusch: ikväll
Dagens frisyr: plattat, utsläppt
Dagens smink: det vanliga
Dagens händelse: inget än
Dagens planer: gå till skolan. kanske köpa ny mobil efter.
Dagens vill ha: ny mobil
Dagens saknad: hehe..
Dagens drog: te
Dagens tråkigaste: skola..
Dagens roligaste: inget än
Dagens finaste: december - niels nankler 
Dagens måste: gå till skolan?
Dagens dricka: rabarber/grädd-te
Dagens köp: inget
Dagens mat: frukost?
Dagens sjuka: ont i halsen
Dagens kärlek: niels
Dagens mående: ganska glad!

Kommentarer
Postat av: Elisabet

Fårstår inte allt detta med snö överallt, inte en snöflinga i sikte här! Ha en bra dag!

2007-11-12 @ 16:40:04
URL: http://stenvreten.blogg.se
Postat av: Anonym

hej hej, du kan vel typ maila mig så jag får reda på vart man kan köpa timo räisänen-trosor!!!!
Min mail är: [email protected]

2007-12-01 @ 14:32:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0