love will turn you around

Den här dagen har gått snabbt, det är jag glad för. Hade lektioner i mina favoritämnen, svenska och spanska. Vet att jag har tjatat om att jag hatar spanska men jag har faktiskt börjat gilla det. Snart är det prov och jag tror faktiskt det kommer går bra! Alla var typ ledsna eller på dåligt humör idag, även jag. Försökte hålla mig glad men i slutet av dagen kändes det meningslöst så då gav jag upp. Idag har två av mina vänner varit extra bra. Fast ni är alltid extra bra. Puss på er, ni vet vilka ni är.

Ikväll ska jag kanske plugga matte. Jag har bestämt mig för att bli bra på det. Är man bra på matte är smart när det gäller allt annat, typ. Har jag hört i alla fall. Men jag har värsta pressen på mig för att typ hela min familj är grymma på matte. Utom jag, för jag är sämst. Jag är bara bra på svenska. Det har jag fått från mina systrar.

Nu ska jag kolla på vänner och dricka te, kanske kollar på någon Beck-film sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0