La familia

Den här helgen har jag träffat alla mina systrar, grattisgrattis! Det var ganska länge sen. Idag kom alltså två av dom hit plus min yngsta systers pojkvän. Min äldsta systers lilla gnosboll på 3 år var också här och gullade med mig. Hade saknat honom massor! Jag blev moster när jag var 12, det är lite ballt. Gudmor är jag också. Hihi. I maj (?) kommer min systers tredje bebi! Samma månad gifter sig min yngsta syster och hennes hubby. Och dagen efter de gifter sig så konfirmerar jag mig och får massa trevliga presenter! Yay.

Nu ska vi snart till Bromma kyrka och kolla på alla ljusen och gravarna och det där. Det är så fint och mysigt men så jävla sorgligt. För det finns liksom en minneslund för de som har dött nyligen (tror jag) som inte har några gravstenar och där lägger folk massa bilder och rosor.. Uh. Jag klarar knappt av kyrkogårdar. Men det är ju så fint.

Ikväll och imorgon ska jag plugga oavbrutet. I övermorgon börjar skolan. Jag är nästan glad för det, för jag är så jävla trött på att vara hemma och inte träffa någon. Sorgligt nog är det nästan så jag längtar till skolan. Pinsamt.

Kommentarer
Postat av: Sussie

Trött på att dina smycken tappar färgen? Har lagt ut ett tips på bloggen om du känner igen dig :)
Kram Sussie!

2007-11-03 @ 18:34:15
URL: http://SussiesTips.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0