Jäääätteglad!

Jahaja, 3 dagar kvar på lovet. Vad har ni gjort hittils? Ni har säkert gjort massa roliga saker. Festat, rest, träffat vänner, shoppat osv osv osv. Och vad har jag gjort? Ja, när jag inte har träffat massa läkare har jag pluggat engelska vilket innebär att försöka läsa en jättedålig bok som handlar om en utvecklingsstörd pojke. Det perfekta höstlovet, verkligen.

Nu ska jag läsa lite till i den där j-vla boken och sen ska jag sova. Imorgon ska jag plugga skiten ur mig och träffa min syster.


Kommentarer
Postat av: Mari

Får du inte byta bok?
själv har jag tränat och läst i min intressanta engelskabok om ett gäng människor i England, en tid efter andra världskriget.

2007-11-01 @ 22:52:02
URL: http://www.reflexus.blogg.se
Postat av: cecilia

måste bara påpeka att bilden på dig som du har på bloggen ja du fattar, är snygg! väldigt snygg!
dessutom tycker jag att vi drar till string nån gång innan timo?

2007-11-01 @ 23:32:00
URL: http://reparty.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0