it's never been like that

Desperate Housewives slutade ju.. oväntat? Hm.
Nu är jag trött och glad och jättepepp på Timo! Jag hoppas att morgondagen går snabbt. Det kommer den nog göra med tanke på att jag som sagt ska göra massa grejer under dagen. Kommer även få tillbaka mitt matteprov, heja på mig eller vad man säger!!! Kommer säkert få G, som i allt annat... Suck. Jag hatar att få G hela tiden.

Nu ska jag gå och lägga mig i en nybäddad säng, underbart alltså!

Kanske kommer jag inte hinna blogga förrens på fredag. Vi får se om jag hinner slänga in något när jag är i skolan, men förvänta er inte något. Keep on readin', jag kommer ju tillbaka! Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0