Inga pussar för mig på ett tag

Var på vårdcentralen i två timmar. Sjukt jobbigt, krävde massa tålamod eftersom jag fick sitta i väntrummet jätteläg och vänta på provsvar. Fick göra blodprov och sånt igen. Men nu vet jag i alla fall vad jag har, och det är inte farligt. Jag är jätteglad! Så nu ska jag bara ta det lungt ett tag och vänta på att bli frisk. Finns ingen medicin mot det. Kissing disease hette den på engelska. Haha.

Jag ska låta bli att pussas, sa hon. Det är tydligen det enda sättet jag smittar på. Det blir väl inte så svårt att klara det med tanke på hur ensamt och tråkigt jag har haft det den senaste tiden, känner på mig att det kommer fortsätta såhär ett tag, tyvärr.

Nu ska jag plugga. Usch.

Kommentarer
Postat av: Julia

åh, nej. Jag vet vad det är du har!
K-f. eller hur? :(
Jag vet en som har det :) det är inte farligt.
puuuusss

2007-11-05 @ 17:22:33
URL: http://juliakickass.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0